دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب کارابان KTA-610

نحوه شناسایی : تشخیص چهره، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : ندارد
نمایشگر : رنگی، 3 اینچ

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-610

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610 یک دستگاه تشخیص چهره حرفه ای است که در کسری از ثانیه قادر به شناسایی چهره پرسنل شما خواهد بود. از این دستگاه حضور و غیاب می توان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و دیگر محیط هایی که نیاز به ثبت ساعات تردد کارمندان دارند، استفاده کرد.

 

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-610

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره کارابان KTA-610 به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای استفاده در مکان های صنعتی و آزمایشگاه ها که کارکنان به دلیل سر و کار داشتن با مواد شیمیایی نیاز به استفاده از دستکش دارند، بسیار مناسب می باشد. چرا که دیگر نیازی به تماس فیزیکی با این دستگاه وجود ندارد و تنها با قرار گرفتن چهره در برابر سنسور آن عمل شناسایی و ثبت تردد به سادگی و با سرعت بالا انجام می شود.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610

طراحی ظاهری زیبا و جمع و جور یکی از مشخصات دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610 است که باعث شده استفاده از این دستگاه جلوه ای شیک و جذاب به محیط کار شما ببخشد. این دستگاه کنترل تردد به صفحه نمایش 3 اینچی و رنگی، دوربین جهت ثبت تردد و صفحه کلید مجهز می باشد و امکان تعریف کلمه عبور برای کارمندان را نیز برای شما فراهم می آورد.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610

 

صفحه نمایش دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-610 دارای منوی کاملا فارسی است و از قابلیت نمایش عکس پرسنل و نام آنها در هنگام شناسایی بهره می برد. باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه حضور و غیاب ظرفیت ذخیره 800 چهره و 100 هزار تردد را دارد و از این جهت برای استفاده در مکان های اداری پر تردد مناسب می باشد.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610

 

بر روی بدنه دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610 پورت های USB و LAN تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا آن را از طریق پورت USB به دستگاه های دیگر متصل نمایید و یا از آن در شبکه (TCP/IP) بهره ببرید. ضمن اینکه امکان اتصال فلش مموری به دستگاه و انتقال اطلاعات بدون نیاز به کامپیوتر برای شما فراهم است.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610 به دیود اشعه مادون قرمز مجهز می باشد که باعث شده تا این دستگاه قادر به تشخیص چهره افراد حتی در محیط های کم نور و نیمه تاریک نیز باشد.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دستگاه کنترل تردد پرسنل کارابان KTA-610 می توان به امکان پخش پیام های صوتی در هنگام تشخیص چهره، امکان تعریف زنگ هشدار برای پخش شدن در برخی ساعات خاص و امکان ارتباط لحظه ای با دستگاه و مشاهده ترددها به صورت برخط اشاره کرد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610

 

علاوه بر شناسایی از طریق تشخیص چهره، قابلیت افزودن حالت تشخیص از طریق کارت مغناطیسی نیز به دستگاه کنترل تردد کارابان مدل Karaban KTA-610 وجود دارد که در صورت تمایل در هنگام خرید دستگاه، باید خواسته خود را به صورت جداگانه مطرح نمایید.

برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیابو نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-610 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی